poniedziałek, 31 października 2016

KIM JESTEŚ I CO TUTAJ ROBISZ?

Zawsze byłam kiepska w rozpoczynaniu każdej wypowiedzi pisemnej... Może z blogiem pójdzie lepiej..

Witajcie kochani!

Decyzja o założeniu bloga dojrzewała we mnie odkąd pamiętam. Zawsze jednak powstrzymywał mnie fakt że chyba nie do końca miałabym o czym pisać, aż do dziś. W końcu nadszedł ten dzień - blog powstał a ja siedzę i piszę pierwszego posta! Pewnie niektórym z Was nasuwa się pytanie - dlaczego blog a nie popularny teraz Instagram? Hmm.. Chyba nie do końca zgadzam się z ideą blogów na Instagramie, tutaj wszystko wydaje się być lepsze, trafniejsze. Niech Instagram będzie Instagramem a blog blogiem.
No ale do sedna - O CZYM BĘDZIE TEN KOLEJNY BLOG DOMENY BLOGSPOT? Przede wszystkim o mnie. Na pewno pojawią się jakieś posty związane z kosmetykami, gotowaniem, może z modą, relacje z wyjazdów (bo takowe na pewno też się będą miały miejsce), wspomnę też o samodzielnym mieszkaniu w wieku 16 lat.. pomysłów mam baardzo dużo, ale wątkiem głównym nad którym będę chciała pracować będzie opisywanie mojej drogi do wymarzonej sylwetki.
Wyszło jak wyszło, mam 17 lat, około 170 centymetrów wzrostu i noszę rozmiar 44/46. Waga to jeden z moich największych kompleksów, myślę że jest to chyba zrozumiałe. Niedawno jednak doszło w moim życiu do zdarzeń które umożliwiły mi i zmotywowały mnie żeby do zmiany tego.
Zaraz po zakończeniu przerwy wynikającej ze Święta Zmarłych rozpoczynam swoją przygodę z siłownią oraz dietą. Planuje na początku spotkać się z trenerem personalnym, który wprowadzi mnie we wszystko i pokaże co robić by moja sylwetka powoli zmieniała się w tą, o jakiej marzę. Chciałabym tym wszystkim dzielić się z Wami i mam nadzieję że sprostam temu wyzwaniu jak i Waszym wymaganiom.
Tak więc... ze spraw "organizacyjnych" to chyba na tyle. Jeśli dotrwałaś/dotrwałeś to tego momentu to ogromnie dziękuje że dostałam od Ciebie taką szansę i proszę o komentarz, co powinnam zmienić w postach oraz wyglądzie bloga, będę wdzięczna za każdą radę!
Ściskam cieplutko i miłego wieczorku!
Klaudia
(nie wspomniałam,
 ale tak właśnie
mam na imię)

2 komentarze:

  1. No to niniejszym WITAMY w blogosferze :* Świetny początek ;*

    Zapraszam!Jeśli zaobserwujesz, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń